In onderstaande punten hopen wij een groot deel van uw vragen te beantwoorden. Heeft u desondanks nog aanvullende vragen, neemt u gerust contact met ons op. (klik op de vraag voor het antwoord).
1. Waarom biedt EizoShop zulke scherpe prijzen?
EizoShop levert erg veel monitoren. Hierdoor zijn wij in staat grote volumes in te kopen, wat resulteert in een lage verkoopprijs.
2. Waarom worden er toch Eizo monitoren nog goedkoper aangeboden?
EizoShop koopt alle monitoren bij de Nederlandse importeur in. Er zijn partijen in Nederland actief die werken met Duitse monitoren of monitoren die voor markten buiten Europa zijn gefabriceerd. Voor u als klant betekent dit dat u geen 5 jaar on-site garantie op uw monitor hebt zoals bij bijna al onze monitoren het geval is, maar deze bij een defect naar het buitenland moet sturen. Daarbij zijn er ook partijen die verkeerd bestelde of monitoren met een klein defect als nieuw verkopen onder de prijs. Als laatste zijn er -helaas- webwinkels actief die ver onder de inkoopprijzen producten aanbieden om zo verkopen te genereren en geld binnen te krijgen maar waar helaas nooit een product geleverd wordt. Deze spelers zijn met veel producten actief en helaas ook met Eizo monitoren. Controleert u dus altijd of de winkel waar u wilt bestellen bekend is bij Eizo Nederland!
3. Kunt u uw monitor ook ophalen bij EizoShop?
Uiteraard bent u van harte welkom in onze winkel om de monitor van uw keuze op te halen. Wij vragen u wel met klem de door u gewenste monitor op onze website te bestellen met als leverkeuze 'ophalen' of even naar ons te bellen om een model te reserveren. Onze site geeft in principe onze juiste lokale voorraad weer maar er kunnen altijd meerdere orders lopen op een bepaald model of een fout zijn gemaakt bij uitleveren. Met een kort telefoontje of mailtje voorkomen we onnodig rijden en een teleurstelling. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor reistijd of reiskosten als ter plaatste de door u gekozen monitor niet op voorraad blijkt te staan terwijl deze op de site nog wel leverbaar staat.
4. Klopt het dat u mijn bestelling die voor 16:30 geplaatst wordt nog dezelfde dag opstuurt?
Wij versturen alle orders besteld voor 16:30 en die uit voorraad leverbaar zijn en betaald zijn met iDeal of een zichtbare vooruitbetaling nog dezelfde dag naar u te versturen.
5. Heeft EizoShop echt alle schermen zelf op voorraad?
Ja, wij proberen alle veelvoorkomende schermen altijd op voorraad te houden. Immers hoe groter wij inkopen,hoe lager uw prijs. Voor alle monitoren waar onze lokale voorraad op nul staat geldt over het algemeen 1 tot 2 dagen levertijd wegens het doorbestellen bij Eizo Nederland.
6. Levert EizoShop alleen nieuwe monitoren?
Ja, wij leveren alleen dichte, verzegelde dozen. Om verzendkosten te besparen kan een calibrator worden toegevoegd maar dan wordt de monitor nooit uit de doos gehaald. Als wij demo monitoren hebben dan wordt dit zeer duidelijk bij het product vermeld.
7. Hoe kan ik bij ophalen betalen?
U kunt betalen met contant geld, pin en creditcard. Bij creditcard rekenen wij de werkelijke kosten van 2,5% door om onze prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden.
8. Kunnen de monitoren er wel tegen om te versturen?
Alle Eizo monitoren zitten zeer goed verpakt en in de fabriek worden speciale testen gedaan om te kijken wat vallen en stoten met de verpakking en de monitor doen. Wij versturen jaarlijks zeer veel monitoren en maken haast nooit mee dat een monitor door het transport beschadigd raakt.
9. Ik heb een project waar ik Eizo monitoren voor wil gebruiken, kunt u een offerte aanbieden?
EizoShop levert aan particulieren, zakelijke gebruikers maar schrijft ook in op uw project. Voor een scherpe prijs en goede voorwaarden bent u bij ons aan het juiste adres.
10. Ik hoor wel eens iets over grijze import, hoe zit dit?
EizoShop koopt alle monitoren in bij de Nederlandse importeur. Hierdoor bent u verzekerd van service en 5 jaar onsite garantie op bijna alle modellen. Koopt u een Duitse monitor dan dient u deze zelf voor service op te sturen naar Duitsland.
11. Ik woon in Belgie, levert u ook naar Belgie en hoe zit het met de garantie?
Wij leveren ook in Belgie, echter zijn de verzenkosten wel hoger, namelijk € 20,- incl. BTW. Indien u in het bezit bent van een BTW nummer kunnen wij de monitor exclusief BTW leveren. De onsite garantie geldt voor de hele BeNeLux, dus gewoon aan huis in Belgie en Luxemburg.
12. Ik ben wederverkoper, biedt u voor mij speciale condities?
Ja, wij leveren ook aan wederverkopers, via onze groothandel
www.4Dealers.nl Neemt u contact op met onze afdeling verkoop voor meer informatie.
13. Welke types Eizo levert u?
In principe leveren wij alle mogelijke series Eizo monitoren. Er kunnen echter Medische monitoren zijn en bepaalde Airtraffic monitoren die via een specifiek gespecialiseerde partner lopen, in dat geval zullen wij u doorverwijzen. Alle FlexScan, CG en Duravision modellen leveren wij in ieder geval.
14. Hoe veilig is het om met uw bedrijf te werken?
EizoShop is onderdeel van Heijligers Computers B.V., al jaren de grootste computerwinkel van de Drechtsteden. Heijligers Computers is meerdere malen door de branchevereniging ICT Waarborg verkozen tot beste computerwinkel van Nederland en van Zuid-Holland. Ook heeft Heijligers Computers prijzen ontvangen voor de webshops, met in het bijzonder de klantvriendelijke opstelling. Heeft u vragen over onze winkel en wilt u een onafhankelijk advies dan verzoeken wij u contact op te nemen met ICT Waarborg. Tevens zijn wij een van de grootste Eizo resellers van Nederland. Eizo Nederland zal u graag meer informatie en ervaringen over ons bedrijf willen verstrekken.